104288253_3320555057977376_71265196546293528_o

דרך שונה להתמודד עם הפרעת קשב וריכוז!

השיטה שלנו

השיטה שלנו:

שיטת הטיפול שלנו מבוססת על שלושה כלים עיקריים. שינוי הדימוי העצמי של הילד. הצבת גבולות בצורה מעצימה ופעימות חינוך. דימוי עצמי זה איך שילד תופס את עצמו, גבולות הם המסגרת ופעימות חינוך גורמות לילד...

תכניות לילדים

קשב וריכוז:

אנו מאמינים שהיכולת להקשיב ולהתרכז תלויה במספר רב של גורמים: מצב רגשי, מצב חברתי, ביטחון עצמי, פערים לימודיים, מצב בבית ועוד.. טיפול בכל אלה, יחד עם הדרכה הורית ותרגילים לשיפור יכולת ההקשבה והריכוז הוכיחו את עצמן כאפקטיביים ביותר!

תכניות לילדים

שנת 2020:

ישיבה על כסא, מורה, לוח,40 תלמידים. זה כבר לא שייך לשנת 2020. עם כל הגירויים שיש מסביב, עם המהירות והטכנולוגיה, באמת קשה להקשיב ולהתרכז. במקום לנסות "לתקן" את הילדים שלנו, בואו נתקדם למאה ה21 בבקשה!

גביע

לנצח את ההפרעה:

"כל אחד הוא גאון. אבל אם תשפטו דג לפי היכולת שלו לטפס על עץ, הוא יבלה את כל חייו כשהוא חושב שהוא טיפש". - אלברט איינשטיין.
כשתמצאו את מה שהילד שלכם באמת אוהב ואת הדבר הזה שהוא באמת טוב (ודרך זה תלמדו אותו את כל השאר) אתם תראו שהוא הופך להיות יותר קשוב ומרוכז!

לשיחת ייעוץ

חינם

חדשות אחרונות

1__לכידה

איך לחבר בין המטרות של ההורה לבחירה החופשית של הילד/ה

איך לגרום לילד להכין שיעורים מתוך בחירה? איך לגרום לילד להתאמץ ולהקשיב לנו? איך לעשות את זה בצורה שתבנה אותו? כנסו לקרוא



טיפול בהפרעת קשב וריכוז

הכלים שיעזרו לילד שלך ללמוד למרות הכול

"אני גאה בו", "התחלתי את החיים שלי מחדש", "היום הוא מצליח בלי ריטלין", "אני יותר מסתדר עם חברים".


שאלות נפוצות

למי מיועדת התכנית של תפנית?
התכנית מתאימה להורים שרוצים לגרום לילדים שלהם להתמודד עם בעיות קשב וריכוז בדרך אחרת. הורים שמבינים את ההשפעה שלהם על הילדים שלהם והורים שמוכנים לעבור תהליך יחד עם הילדים שלהם כדי להצליח לנצח את הפרעת הקשב והריכוז.
במה השיטה של תפנית שונה מכל דבר אחר?
בשתי מילים: פשטות והיגיון. אין לנו תרופת קסם. אנחנו מאמינים בחינוך, אהבה, סובלנות ולמידה. אנחנו חושבים שאם מערכת החינוך הייתה מותאמת לילדים של היום, אם ההורים היו פנויים יותר, אם המורים היו מוערכים יותר, אם הילדים היו מחונכים יותר הרבה בעיות היו נפתרות. השיטה שלנו שונה בכך שכל אחד יכול להתחבר אליה וללמוד אותה.
האם אתם יכולים לעזור לי לגמול את הילד שלי מתרופות? (ריטלין, קונצרטה וכו')
אנחנו לא גומלים מריטלין ולא מציעים ריטלין, או כל תרופה אחרת. כל הורה צריך להחליט מה הדבר הטוב ביותר עבור הילד שלו. יש ילדים שריטלין עוזר להם והם לא חווים שום תופעת לוואי ויש ילדים שהריטלין משפיע עליהם לרעה. זה אינדיבידואלי. יחד עם זאת, אנחנו כן יכולים לשפר את יכולות הקשב של הילד שלך ולעזור לו להתמודד בהצלחה הם הפרעת קשב וריכוז.
מי הם אנשי המקצוע בתפנית?
אנשי המקצוע בתפנית הם מאמנים אישיים עם התמחות בשיפור הקשב והריכוז. מורן משיח היא מנהלת המרכז והיא עצמה מאמנת הורים וילדים כבר למעלה מ-20 שנים, עם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. בנוסף, כל מאמן שעובד בתפנית עבר הכשרה ייחודית תחת הפיקוח של מורן. מאמן אישי של תפנית הוא אדם אשר מומחה בשיטה ויוכל לעזור לילדך בכל תחום בחיים. לא רק בהתמודדות עם קשב וריכוז.

למה

לבחור

תפנית?

מאמינים בחינוך

מבחינתנו, חינוך הוא התרופה הטובה ביותר לכל קושי. לקשב וריכוז, וגם לקשיים חמורים יותר. איש חינוך אמיתי מאמין בילדים, מעצים אותם, מייצר חויות הצלחה ומוכיח שהם יכולים. גם אם הם כבר לא מאמינים בעצמם. וכאלה אנשים תמצאו אצלנו בתפנית!

תהליך חוויתי

אנו מאמינים ששינוי אמיתי יכול להגיע רק מבחירה. כדי לגרום לילד לבחור לעבור תהליך של שינוי השקענו המון זמן ומחשבה על איך להפוך את התהליך לחוויתי, כזה שהילד נהנה ובוחר להגיע אליו כל פעם מחדש. לשמחתנו, הצלחנו לעשות זאת והילדים שמגיעים אלינו עושים זאת בשמחה!

ממוקדים תוצאות

אנו מודעים לכך שהמטרה שלכם היא לראות שינוי אמיתי. שינוי שמרגישים אותו. בבית, בבית הספר ובחיי היומיום. ולכן בנינו את התכנית הכי פרקטית שיש, עם משימות ברורות ליישום מיידי בחיים היומיום כדי שתוכלו להרגיש את השינוי כבר בהתחלה!

השפעה לאורך זמן

זה מאכזב לסיים טיפול ולאחר כמה חודשים להרגיש שהבעיות לא באמת נפתרו. זו הסיבה שאנחנו משלבים את ההורים בתהליך. כדי שגם ביום שאחרי תפנית, יהיה מי שימשיך לשמר את התוצאות!

ליווי מקיף

הטיפול האמיתי אינו מתרחש בחדר הטיפולים. הטיפול האמיתי נעשה בבית ובבית הספר. ברגעי הקושי שאותם צריך לשנות. בעזרת הליווי שלנו תוכלו להתייעץ בזמן אמת. הליווי נועד כדי לעזור לכם לפעול ולהגיב נכון דווקא ברגעי הקושי. תגובות נכונות ופעולות נכונות יכולות להפוך כל רגע של קושי לרגע של שינוי אמיתי.

שילוב המסגרת החינוכית

מקיף כבר אמרנו?! אנו מאמינים שלסביבה יש השפעה עמוקה על ילדינו, ולכן, בתהליך מובנה אנו נותנים מענה מקיף גם מול המסגרת החינוכית.