כשאומרים לילד שיש לו:
הפרעת קשב וריכוז / לקות למידה / דיסקלקוליה / דיסלקציה וכו'...

למעשה מצמידים לו תווית
אך לא פותרים את הבעיה שלו

לפרטים נוספים על תכנית תפנית בלמידה השאר פרטים ונציג של תפנית יצור איתך קשר בהקדם

תפנית בלמידה

זה נשמע קצת מוזר, אבל בבית ספר לא מלמדים ילדים איך ללמוד, פשוט מלמדים.
זה כמו לתת לאדם רכב ולהגיד לו "סע" מבלי ללמד אותו איך לנהוג.

גם בלמידה, כשלא יודעים איך ללמוד, מתרחשות תאונות.
תאונות אלה הן מכלול של תופעות פיזיולוגיות או מנטליות שקורות לאדם שלא יודע איך ללמוד.

אם ילדך ידע איך ללמוד..

כל בעיות הלמידה שלו ייפתרו

תפנית בלמידה

אם ילדך חווה את התופעות הבאות
"תכנית תפנית" בלמידה עשויה להתאים לו:

תפנית בלמידה

אם אתה יודע שילדך חווה את התופעות האלו

זה סימן שהוא לא יודע איך ללמוד! ולא, הוא לא אשם.

גם אותנו מעולם לא לימדו איך ללמוד

ילדים

אם אתה יודע שילדך חווה את התופעות האלו

זה סימן שהוא לא יודע איך ללמוד! ולא, הוא לא אשם.

גם אותנו מעולם לא לימדו איך ללמוד

על התכנית

"תפנית בלמידה" היא תוכנית שאורכה נע בין 20 ל-30 שעות (תלוי בילד). אפשר ללמוד אותה באופן פרטני או בכיתת לימוד.
במהלך התוכנית אתה והילד שלך תלמדו איך לזהות דברים שמפריעים לו ללמוד ולטפל בהם, וכך להשיג תוצאות טובות בלימודים.

הוא ישיב לעצמו את הביטחון העצמי ואת יכולת הלמידה. אתה תשיב את האמון שלך בילדך וביכולותיו.
תוכנית "תפנית בלמידה" מיועדת לפתור את בעיות הלמידה של ילדך! מטרת התוכנית לגרום לילדך ליהנות שוב מהלמידה וכמובן מהחיים.

מנקודת המבט שלנו, ילדך אינו סובל מהפרעות או לקויות כלשהן. הבעיה היחידה של ילדך היא שהוא לא יודע איך ללמוד בצורה נכונה.

יש מספר רב של טכניקות ושיטות למידה. צריך לעזור לילדינו למצוא את אסטרטגיית הלמידה המתאימה ביותר.

לעיתים זו יכולה להיות אפילו רק מילה שלא מובנת כמו שצריך.


על מנת להמחיש זאת, קרא בבקשה את המשפט הבא:
"החייט הכליב את פיסות הבד כדי לעצב את הגזרה של השמלה".


מה קרה?
קרוב לוודאי תרגיש שאתה לא ממש מבין את הרעיון במלואו או שתרגיש צורך לקרוא את המשפט מהתחלה בלי שום סיבה נראית לעין, אבל אי היכולת להבין נעוצה אך ורק במילה אחת שלא הובנה כהלכה: "הכליב".


הכליב = "ביצע חיבור מהיר וזמני על ידי תפירה גסה".


כעת, כשאתה יודע את פירוש המילה, קרא שוב את המשפט. עכשיו המשפט ברור.
כשיש מילים, הוראות, משימות שלא ברורות כמו שצריך, הרעיונות נעשים לא ברורים וילדך יתחיל לחוות תופעות פיזיולוגיות ומנטליות שיגרמו לו תסכול.

מילים לא מובנות אינן חייבות להיות רק המילים הגבוהות והמסובכות.
מדוע, כיצד, אם, כש.., אבל וכו'...אלה גם מילים שיכולות להיות לא מובנות לילדים.
שאל את ילדך (או את עצמך) האם הוא יודע את ההגדרות של המילים האלו. קרוב לוודאי שתופתע לגלות שהוא לא מבין אותן ב100%. במקרה כזה מומלץ לפתוח מילון ולמצוא את הפירוש המדויק של המילים.
הטעות הנפוצה ביותר תהיה "לנסות להבין מההקשר". ברגע שיש מילה לא מובנת ועוד מילה לא מובנת ועוד מילה ועוד מילה, הרעיונות נעשים מבולבלים ומתחילים לחוות תופעות לא נעימות.


יש סיבות רבות לכך שילדך חווה תופעות פיזיולוגיות ומנטליות שמפריעות לו ללמוד.

סיבה נוספת יכולה להיות"המחשה".
לילדים שיש כשרון אומנותי, ילדים שאוהבים לצייר או ילדים בעלי דימיון מפותח, יכולים לחוות קשיים כתוצאה מקריאה ממושכת או כתוצאה מלמידה שאינה מספיק מהנה ומוחשית.

לילדים אלה אנחנו ממליצים ללמוד להמחיש את הרעיונות הנלמדים ולהפוך אותם למוחשיים.
בדרך זו, הלמידה הופכת להיות מהנה יותר ומובנת יותר.
לילדים כאלו זו טכניקה מצוינת ללמידה.

בתוכנית "תפנית בלמידה" ילדך ילמד איך ללמוד בצורה נכונה, איך לזהות את התופעות על עצמו ועל אחרים. לאחר מכן הוא יוכל לפתור את הקושי ולהמשיך ללמוד.

כל ילד צריך לדעת איך ללמוד!

 מה לומדים בתכנית "תפנית בלמידה"?

  • הרגלי למידה נכונים.
  • אסטרטגיות למידה שהוא לא יקבל אף פעם בבית הספר או בשיעורי הוראה מתקנת.
  • איך להתרכז גם בשיעורים משעממים.
  • איך להתכונן למבחנים.
  • איך להכין שיעורי בית לבד.
  • איך להשתמש בכלי עזר (מילון, כלים להדגמת רעיונות, שרטוט ועוד) על מנת להבין את הדברים בצורה טובה יותר.

בתכנית "תפנית בלמידה" המוטיבציה והרצון של ילדך ללמוד ישתפרו.
הוא יהפוך להיות תלמיד עצמאי ומצליח יותר.

מה קרה לילדים שעברו את התוכנית "תפנית בלמידה":

  • הם הפכו לתלמידים עצמאיים שלא תלויים במורים פרטיים, בהורים או בתרופות.
  • הלמידה הפכה להיות הרבה יותר מהנה.
  • שיפור ניכר בציונים.
  • ביטחון עצמי גבוה בכל הקשור ללמידה.
  • שיפור ניכר ביכולות הקשב והריכוז.
  • שיפור ניכר ברצון ובמוטיבציה ללמוד.

שאלות נפוצות

הילד שלי מאובחן ADHD (הפרעת קשב וריכוז והיפראקטיביות). לפי המאמר, האם עליי לפקפק באבחון שלו?
אין צורך לפקפק. פשוט קראי את האבחון והחליטי מהו הטיפול הטוב ביותר עבורו. לקריאת המאמר "כיצד להתייחס לאבחון" לחץ כאן . מניסיוננו, 99% מבעיות הלמידה והפרעות הקשב נפתרות כשלומדים כיצד ללמוד.
בתי בהוראה מתקנת ויש לה מורה פרטית לאסטרטגיות למידה. זה לא אותו דבר?
לא. הוראה מתקנת ולמידה של אסטרטגיות למידה בהחלט יכולות לעזור, אבל הדבר הבסיסי ביותר שעל בתך לדעת זה איך ללמוד בצורה נכונה.
למה לא מלמדים איך ללמוד בבתי הספר?
שאלה טובה. אנחנו מקיימים הרצאות בבתי ספר בנושא כדי להפיץ את הידע הזה לכל מורה, הורה וילד בישראל.
מה עושים בפגישה הראשונה?
1.) שיחה עם ההורים 2.) מבדק לילד/ה 3.) הצגת תוצאות המבדק 4.) הצגת התכנית עבורכם 5.) הרשמה לתכנית 6.) היכרות עם המאמנים 7.) יציאה לדרך!
כמה זה עולה?
הפגישה הראשונה (פגישת המבדק) עולה 319 ש"ח, לאחר מכן העלויות משתנות מילד לילד וממשפחה למשפחה בהתאם לתוצאות המבדק הראשוני

לשאלות נוספות או בירורים יש להתקשר ל-08-9988223 או לשלוח הודעה לכתובת המייל info@tafnite.co.il.

לפרטים נוספים על תכנית "תפנית בלמידה" השאר פרטים ונציג של תפנית יצור איתך קשר בהקדם

סיפורי הצלחה

הורים וילדים מספרים

הורים וילדים מספרים

"אני גאה בו", "התחלתי את החיים שלי מחדש",
"היום הוא מצליח בלי ריטלין", "אני יותר מסתדר עם חברים".


23 במאי 2018

16:51

0 תגובות


היום למדתי להתאפק

"היום למדתי להתאפק"

הסיבה שאופק הסכים להצטלם ולשתף אותנו
בסיפור ההצלחה שלו היא: לגרום להורים וילדים אחרים להבין
שאפשר גם אחרת.
צפו בזה!


4 במאי 2017

13:00

0 תגובות


מורן ושובל - סיפור הצלחה

"החיים שלנו השתנו מקצה לקצה"

"בלי תפנית כבר הייתי נותנת ריטלין".
שובל ומורן שיתפו אותנו בסיפור ההצלחה המרגש שלהם.
אצל שובל היה שיפור כבר מהמפגש הראשון.
פשוט כיף!


5 במרץ 2017

16:02

0 תגובות